четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль 4

У цьому модулі ми розпосали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали основні запитання, що формують зміст проекту.
Попрактикувалися в формулюванні основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склали перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий